söndag 23 november 2014

SWISCH...

Min gosigaste lilla sötnos!
Williams lillebror har agerat lite framför kameran.
Men söte var inte alls på humör samt ville inte göra som mamma tyckte.
Bilderna blev ju ganska bra men de vart svårt att fånga ljuset.
Många skuggor som ville få plats :)
Här är vi hemma hos svärmor och svärfar.




Och helgen sa swiiiisch igen..
Inget speciellt gjordes under denna helg.
Var så trött och slut imorse så fick mig en sovmorgon.
De händer inte ofta så det tackar jag för.



Mot vardagen och verkligheten.
Mot skola och träning.

Hoppas ni haft en fin helg och sov gott! :)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Sv: Ja, det ska jag absolut testa! Tack för tipset :)

Villa Ell sa...

Söndag kväll och jag är inte redo för måndag...
Vi har haft fullt upp hela helgen...
Nu är det soffan och bara koppla av...

Kram Sandra

Sofi sa...

Nämen så söt!
Här sa helgen också swich! Konstigt att de alltid gör det;)
Kram Sofi