lördag 17 januari 2015

Fredagskväll hos Carro

Igår åkte jag till Carro..
Var så länge sen vi umgicks så det var så kul så.
Sambon tog barnen och jag tog en tjejkväll.

Kolla in Carro och Daniels snygga soffa...
Älskar denna.
Ser ut som en Harwood soffa... Men denna är sjukt snygg!



Så fint Carro dukat...
Linneservett,Sweedish grace tallrikar som jag också har hemma.
Och snygga bestick...
Gillar dukning och piffning väldigt mycket! :)




Grått och rosa passar väldigt bra ihop också...

Carro hade gjort en otroligt god räkcotail med handskalade räkor,gurka,chilli,mango,koriander och morotsjuice..... Den var super god.
Älskar verkligen denna hetta... Älskar starkt! :)


En flaska rött delade vi på.
En Cono sur blev det..
Aldrig smakat och jag måste säga er att den var riktigt god.



Och tacos som jag inte ätit på väldigt,väldigt länge...
Såååå gott och så gott med små skal att lägga på en massor gott på..
Men sååå gott...
Till efterätt blev det ost och kex...
Och en film till det också..
Jag sov över hos henne då jag ändå var tvungen att köpa kaninmat till kaninerna.
Sov så gott i soffan så.
Jag tror inte jag vaknade en enda gång den natten..
Annars brukar man ha en "klocka" som väcker en ibland och speciellt nu när jag tror lillen har tänder på gång faktiskt...
Skönt med lite sömn... De är uppskattat!


Hoppas ni har haft en underbar fredag och lördagskväll..
Imorgon är det barnkalas för William.

Och just ja mina vänner.... Pomp de lux party hos mig den 8 mars.
Hör av dig om du vill komma :)

2 kommentarer:

Mor sa...

Lördagskväll hos Carro? Har du två lördagar i veckan? Puss mor

Bromans Bravader sa...

Härligt med tjejkväll och lite egentid. Vet hur det är det där =)
Kram Jannike