söndag 15 februari 2015

Allt som blänker....

Jag älskar ju allt som blänker...
Gärna i guld,silver,rosé,koppar,mässing....
Glittra får det såklart också göra...
Men är inte Kählers Omaggio jubileiumsutgåva vasen helt underbar?
Jag vet... Köpte den för sent.
Men har letat som en tok efter denna.
Hade velat ha haft den i stora upplaga men den är slutsåld nu eftersom det var en jubeliumsutgåva.
Kähler 175 år...




Hur snygg som helst i mina ögon...
Jag älskar ju allt med inredning och göra och gör gärna fynd om jag hittar något kap.
Den kommer nu ut i silver i år i maj och ska få flytta hem till oss såklart.
Den blev helt enkel poppis i mångas ögon.
Vad tycker ni om den? 
Vissa har väl redan sett den på varenda blogg redan ;)
Men jag är då glad att den bor hos mig även om den bara är 12 cm lång!
Ser dock större ut på bilden... Hihi!

2 kommentarer:

Malin sa...

Den är såååå fin! Jag vill också ha en!;)
Kram

Anonym sa...

Åh sån är jag med. Desto mer det glimmar och glittrar desto bättre är det ;)