söndag 15 februari 2015

En kväll på stan och fikastund

Igår var jag och mamma på First aid kit i Uppsala och de var super bra :)
Tummen upp verkligen. 
Verkligen jättenöjd över min tidiga födelsedagspresent.
Innan tog vi oss en varsin cecarsallad och ett glas rött på Delizia.
Och cecarssalladen får bra betyg.
Även vinet får bra betyg.




Otroligt bra systrarna i bandet First aid kit är...
Och otroligt roliga är dom också :)
Dom kan verkligen sjunga dom.
Hade en super trevlig kväll!
Var lite småtrött för gick upp tidigt.
Har en stor träningsvärk efter cirkelpasset :)
Så idag känner jag mig som en gammal tant, haha :)

Idag tog jag ungarna och åkte till vännerna.
William fick leka med sin kompis och vi vuxna fikade och drack kaffe :)
Skönt med en veckas ledighet och sovmorgon.
Många promenader ska vi intas.
Vad har ni gjort i helgen?

Kram

5 kommentarer:

Malin sa...

Sååå mysigt!!!

Fröken M sa...

Vi har ätit massor av god mat, fikat och vart på bio inte mindre än 2 gånger.
( paddington och fifty shades of grey )
Idag känner jag mig mest sliten och har ägnat mig åt att tvätta och städa.
Men jag tycker det är skönt att få sånt gjort på helgen när man är ledig :) KRAM

Hanna sa...

Det låter som en rolig och lyckad kväll. :-)

Ekenäsliv sa...

Så mysigt med en kväll på tu man hand med mamma så:)
Det gör man tyvärr alltför sällan, mysigt!
Ha en fin start på sportlovsveckan!
Kram Anna

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hej:)
Jag fixar mina bilder och min header i www.pickmonkey.com
Testa där:)!
Kram