onsdag 25 februari 2015

Fika hos svägerskan..

Idag tidigt imorse åkte vi till ena svägerskan och hennes dotter.. 
Nät jag och Felix klev in doftade det nybakat.
Chokladmuffins och vanliga muffinsar med jordgubbssylt.
Otroligt goda båda två :)
Vi var där i några timmar.
Tiden går ju fort när man sitter och pratar.
Måste bli bättre på att umgås med nära och kära..




Vi åkte hem innan skolan slutade så vi mötte William med bussen.
Han var överlycklig att han fick åka en minibuss idag :)
Nu längtar jag till helgen. 
Vad har ni pysslat med idag? Kram

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Så gott med fika:)
Ja, då tycker jag du ska lyssna på din mamma :) Jag började nog när jag var 22-23... För oss kvinnor som är hemma mer, så är det nog än viktigare. Men hur roligt är det att tänka på sin pension när man inte ens kommit på vad man vill jobba med???
Lycka till! Jag valde Investeringskonto, högrisk, för det är lång tid kvar till pensionen. Inte lika lång tid som för dig, så det är nog ett bra tips för dig med;-))
Kram Anna