tisdag 17 februari 2015

Peppande pass & favoritkycklingen

Otroligt TACK till alla som kommer in och kommenterar nya som gamla läsare :)
Jag blir otroligt glad och peppad till nya inlägg även om jag just nu inte har mycket att skriva om.
Men ni gör mycket när ni lämnar avtryck i kommentarsfältet!

Det där med LCHF har gått sisådär denna vecka.
Skyller på sportlovsveckan då blir inget sig likt mer än sov och mattiderna för barnen.
Igår åt vi en favorit här i hemmet.
Sweet chilli marinerade kycklingar med tsatsiki och zucchini.
Grabbarna fick såklart ris till.
Och såklart stod jag i köket igår för det här är en av favoriterna..
Marinera kycklingfilérna i sweet chili sås och stek i pannan med salt och peppar.
Gör tsatsiki. Jag har massor vitlök i min,turkisk yoghurt,salt,peppar och gurka.


Idag var jag på cirkelpass igen med Malin.
HEJA, HEJA på oss..
Vilket peppande det var idag kände jag...
Och om jag hade träningsvärk sen sist?
- Jo,ni... Men det gick bra när jag tränade ändå.
Skönt att kicka igång min träning och viktresa åter igen på riktigt.
Har bara små fjuttat med träningen på senaste tiden ;)
Är laddad för ett ytterligare pass nu på lördag igen...
Efter passet ska vi åka till kusinprinsessan Alicia för hon fyllde 3 år i måndags.
HIPP HIPP HURRA!!!

Fick en kommentar på ett blogginlägg förut.
Veckotavlan kommer ifrån varuhuset Karlssons.
Googla för att hitta ditt närmare :)

Ha en trevlig kväll... 
Inte så mycket kväll innan dags för sömn.
KRAM

2 kommentarer:

Emma sa...

Mums! Det såg gott ut!

Fröken M sa...

Det lät både gott och nyttigt !
Just nu är jag inne i en riktig matsvacka och har INGEN aning om vad jag ska laga på eftermiddagarna när jag kommer hem från jobbet !
Kram