fredag 27 mars 2015

Bowling


Ikväll var det dags för att bowla. 
En present som han fick när han fyllde 7 år av gudmor Emelie och Thom.

Han var ju super duktig på att köra med bowlingklotet.
Han var super glad över denna present och jag lovar er vad han kommer snacka om detta länge.
Tusen tack för presenten!
Gulligt när vi åkte bil hem.
Det var inte bara roligt att bowla utan att träffa Emelie och Thom också.
Tror han har längtat efter dom :)

Tidigare idag var jag och sönerna i stan några timmar.
Vart en fika med ena svägerskan på stan med alla grabbarna.
Felix somnade på fiket och sov en bra stund.
Gick och suktade efter lampor som jag inte kunde släppa blicken.
Men blev inget köp där faktiskt.
Kollade in några vårskor och present till Emelie och Thom då dom har bytt bostad och herregud vilken fin lägenhet.
Där hade jag också velat bo om jag bodde i stan.

Nu dags att sova.
Imorgon blir det innebandymatch för William. Kram


6 kommentarer:

petra sa...

Så kul med bowling det var nog ett år sedan vi spelade,hoppas ni får en mysig Lördag kramar

Malin sa...

Så bra present. Det är alltid kul att bowla!:)

Hemma på Sjuan sa...

Söt kille som är laddad för bowling. Kram Suss

Villa Ell sa...

Vilken toppen present att få gå
Och bowla :-) klart bättre än leksaker ;-)

Hoppas du haft en fin helg
Kram Sandra

Lotta sa...

Sv: Ja, riktigt jobbigt faktiskt.. och tyvärr känns det fortfarande inte bättre men jag jobbar på det. Jag vill verkligen gå vidare och så men efter 7år är det svårt :/ KRAM!

Lotta sa...

Sv: Ja, riktigt jobbigt faktiskt.. och tyvärr känns det fortfarande inte bättre men jag jobbar på det. Jag vill verkligen gå vidare och så men efter 7år är det svårt :/ KRAM!