tisdag 17 mars 2015

Något som jag verkligen älskar när jag är lite små förkyld och ändå kan känna smak och lukt är..
SMOOTHIES!!!
Jag är lite små krasslig just nu men inget genomfört med grabbarna.
Om någon bjuder mig på det i vanliga fallet med så blir jag såklart glad med.
Denna smoothiedrink kan man även ha alkohol i om man vill.
Blir super gott som en fördrink.



Jag tar alltid hälften av både hallon och mango.
Här använder jag dock fryst men färsk blir det så mycket godare :)
Blandar sedan med sånt jag vill ha i.
Jag silar alltid bort hallonkärnorna då jag tycker annars det fastnar mellan tänderna.
Sen är det mycket godare om man slipper sitta och pilla bort.


Ja,och varför inte i ett snyggt coktailglas såhär på en tisdag?
Det blir ju MYCKET, MYCKET godare då ;)
Och ja,den ser orange ut.. Den är mer rödorange i verkligheten.
Men solljuset som förstör lite.



Och sen spökar det här.....
Med tanke på vad som hänt.
Vill inte gå in på detaljer utan håller det privat för allas skull.
Men det är någon som vill att jag ska bära upp tvätten.
För tvättkorgen står placerad på en av sambos datorstol som går att snurra på.
Ja,jag satt mitt emot den och vips tog den ett halvt varv?!?!
Inbillar jag mig? :)
Ja,ni tycker väl jag är knäpp ;)

Nej,ska ta mig en liten vila nu när lillen vilar middag. Kram

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vi gör oxå massor med smoothies brukar ha i spenat man känner inte av den samt ingefära! älskart! :)

Ekenäsliv sa...

Brrr, lät spooky...
Men smoothies gillar jag med skarpt, tummen upp för dem:)
Kram Anna