fredag 17 april 2015

Brickan

Denna träbricka köpte jag på Thuns igår.
Jag gillar den väldigt mycket.
Och passar perfekt att ha ut på altan samt frukost på sängen.
Perfekt att bara ha som ett "underlägg" också.
Tycker om handtagsdetaljen som är av rep.
Vad tycker ni?


Hihi,snart dags att byta ut blommorna i klongvasen.
Men dom har hållt länge i vasen.
Och snart vill jag byta det mörka gardinerna till det ljusa.
Jag har inte orkat gjort det ännu :)


Hihi,peppar och salt karet fick jag igår av syrran.
Hon tänkte sälja på loppis och dom ville jag såklart ha.


Vad ska ni göra idag?
Tror det blir ett glas vin och mys framför tv´n här.
Imorgon vankas födelsedagsfest och på söndag är det barnkalas.
Hela helgen är det kalas som är så kul :)

Kramar

2 kommentarer:

Mamma Malin sa...

Den var superfin. Gillar verkligen rephandtaget!

Fröken M sa...

Jätte fin !
Den här helgen spenderar vi utomhus! Solen skiner och det är riktig vårvärme :)
V hoppas studsmatta och jag går runt och småpysslar i trädgården.
Lediga dagar när dom är som bäst !