fredag 17 april 2015

HAPP FRIDAY

HEJ!!
Hur mår ni?? Fredag idag och "wiiiie" på den.

Igår var jag i mina hemtrakter i Almunge.
Först ett stopp i Uppsala för att hämta ut nya barnvagnen.
Sen vidare ut till min hemmafödda ort.
Var en sväng på Thuns innan besöket ho syrran.
Hittade dessa...
Jag är inte mycket för att matcha eller köpa lika till mina söner då mamma köpte alltid samma sorts kläder till mig och tvillingsyrran ;) haha.
Men det här kunde jag bara inte motstå och lite kul var det att matcha faktiskt.
Vi får hoppas på underbart väder när William har skolavslutning för då ska dom ha detta på sig.



Alla kläder är ifrån Name it :)
Köpt på Thuns varuhus där jag är uppfödd i Almunge/Faringe.
Har ni varit där någon gång?

Igår träffade jag min kära pappa och syster med familj.
Fick jättegod mat hos syrran och kusinerna fick busa och leka lite.

Nej,nu ska jag städa vidare här.  Kram

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fina kläder!!!
Underbart med fredag!
Ha en fin helg =)
Kram Anna

Villa Ell sa...

Fina färger på kläderna! Jag gillar inte heller att matcha, fast jag har ju åtta år mellan barnen och äldsta har ju sina önskemål ;-)

Trevlig helg
Kram Sandra

Unknown sa...

Vad fina kläder! <3
Härligt med helg! :)