onsdag 15 april 2015

Mitt i veckan..

Tänk idag är det onsdag men det känns som tisdag av någon anledning.
Men det är inte alls dumt att halva veckan har gått snart.
Veckan börjar närma sitt slut och det ska bli skönt med lite helg igen.
Det blir kalas två dagar av dom.
Ett barn och ett vuxenkalas.


Våren är verkligen här.
Väldigt varmt ute idag och det är jag tacksam för. 
Så underbart härligt att få bara vara mammaledig och mysa.
Idag somnade Felix tidigt på sin middagslur.
Redan halv elva och sover fortfarande ;-)
Ibland så kan han förvåna sin mamma och kasta in handduken tidigare.

Idag blir det lite ärenden.
Har redan varit på morgonen och gjort en del idag :)
Och mer blir det.
Dagen är inte klar ännu.

Kram

3 kommentarer:

Fröken M sa...

Jag tycker det är måndag och fredag mest hela tiden !
Den här veckan har jag dock haft SJUKT mycket att göra på jobbet å nu längtar jag efter heg och lite ledigt extra mycket.
Och kikar dessutom solen fram då, ja då blir det en extra härlig helg :) Kram

Unknown sa...

Ibland är det skönt när de sover en stund, så man får lite gjort! Kram Stina

dianasdrömmar sa...

Härligt att det snart är helg :) kram Diana