torsdag 16 april 2015

Mot helgsbestyren.

Imorse åkte jag och Felix ned till kyrkis för att fika,leka och sjunga.
Det är första gången vi är där nere och det verkade skojigt.
Tyvärr tog jag inget foto. Glömde totalt bort det helt.
Han slocknade i bilen påväg hem.

Hemma gjorde jag en lätt lunch.
Räkröra på salladsblad.
Det blev super gott och efterlängtad rätt.


Ojoj,vad jag vill piffa på våran altan.
Varje gång jag går förbi där så har jag ångest.
Känns inte alls kul att bara ignorera denna röra där på.
När det blir varmare ute så ska jag till och fixa.
Har ju köpt nya plädar dit som jag köpte för någon månad sen.
Hoppas verkligen att vi köper inglasad parti i år.
Fast staket och tvättstuga känns lite viktigare just nu.
Ja,vi är inte klara med tvättstugan på länge.
Det tar ju några månader pga vi ska gräva ut och lägga betong i grunden eller hur man säger ;)
Jag är inte så haj på det där med bygget!


I helgen väntas två kalas.
Ett 8-års kalas och ett 27-års kalas.
Och förhoppningsvis lite träning.

Vad hittar ni på i helgen? Kram

Inga kommentarer: