tisdag 19 maj 2015

Gjorde stan lite..


Idag gjorde jag lite ärenden i Sala och med mig satt Felix i vagnen snällt.
När jag ändå var där så tittade jag in på Lindex och köpte mig nya sommarstrumpor och trosor.
Då jag har haft en del underkläder sen medeltiden så behövdes det förnyas lite ;)

Alltså denna söta lilla son kan säga pappa,mamma,hej,tutte,babba (babblarna) och ibland när man säger att han ska låta som en fågel säger han "kakaka" men det är inte ofta ;)
Och om 2 månader blir han 1 år :) Så fort det går.
Han kan också vinka och klappa händer (redan som 8 månader).
Han kan pussas,pluta och smaka med munnen.
Lärde han sig vid precis fyllda 10 månaders dagen...
Ibland kryper han och sätter upp handen och säger "heeej"...
Och oftast när man kommer mot honom säger han också "heeej"...
Alltså snart går du väl också??
Han går med raketfart i gå-vagnen och tar sig fram och tillbaka runt tv rums bordet.
Ja,det är bra roligt att följa hans utveckling.


Hittade även denna "bad overall" till Felix.
Så nu kan han bada utomhus i både pool och hav.
En solhatt fick också följa med hem.
Nu behövs bara köpa skor åt honom men jag vet inte riktigt vad ännu.


Har beställt galler så nu kommer mina kaninhonor få det stort och fint att gå tillsammans.
Förhoppningsvis hoppas jag att den sätts upp snarast.
Har ju en del honor och vill gärna att dom går ihop när dom inte har kullar :)

Nu mellanmål med kidsen.
Snart vaknar väl lilla yrvädret från sin middagslur ;)

KRAM

Inga kommentarer: