lördag 16 maj 2015

En dag i Uppsala

Igår tog jag bussen in till Uppsala för att göra en klassisk anisiksbehandling på Pure. Analyserade min hud och dom kom fram till en blandhy med fet och känslig.
Och ja,det håller jag verkligen med om sa jag. Sen ånga för att öppna porer,tömning av porer,ansiksmask,massage och mera.
När man ligger där känner man sig väldigt ompysslad och efter känner huden som en babyrumpa ;-)
Hon sa jag hade en fin hud och var spänstig vid kinderna,åååå tänkte jAg.
Fortfarande ganska ugn i ansiktet... Hihi Köpte en fuktgivande mask som ska användas 1-2 ggr i veckan.


Gick lite på stan för att fördriva tiden innan middagen på biztron skulle intas.
Gå runt i affärer är ju min specialité..
Vi åt en varsin flankstek med färsk potatis,grillade grönsaker och olika såser. Jag drack ett glas zonin terre Sicilian Nero D'Avola - Sicilien 2013, Italien :-) kan rekommendera.


Sen blev det bio för för den sista slanten och den var bra tycker jag.
Idag har vi fått sovit ut men konstiga att man vaknar samma tid ändå ;-)

Nej får se om man kanske åker ner på träningen om tiden finns.
Ikväll blir de middag hos by-grannarna :-)
Ha en fin dag och kväll!

Kramar


1 kommentar:

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Låter som en härlig dag! Och vad underbart skönt med en ansiktsbehandling. Det borde man unna sig lite oftare.

Ha en härlig helg! Kram