lördag 23 maj 2015

Jobbpass och löprunda.

HEEEJ!

Vackra vädret idag och hela vägen hem ifrån jobbet i min bil tänkte jag att jag skulle vara hurtig.
Så efter ett tolvtimmarspass så passade jag på att ut och springa i finfina vädret.
Blev inget lång för klockan var mycket...
Ja,min kondis är inte den bästa men måste få upp flåset och peppa mig inför the big day.
Ja,man vill ju inte komma som en otränad bulle då minsam,haha ;)
Ja,när sönerna ändå låg i sängen så passade jag på.
Hann se dom små och vad jag har saknat dom SÅÅ!


Kul att komma tillbaka till jobbet och träffa lite jobbakompisar.
Somliga vandrat vidare till andra jobb,vissa bytt skift,andra studerar,vissa kvar och nya inkomma.
Var kul att byta ett par ord och få klirr i plånboken.
Fin löningspeng i nästa månad också.

Imorgon ett pass till och sedan ledig igen.
Tänk inte många dagar kvar tills sommarlovet nu.
Vi räknar ner här hemma.
Då ska vi göra massor av roligheter.
Och vi slipper ställa väckarklockan...
Sovmorgon varje dag.

KRAM

Inga kommentarer: