måndag 1 juni 2015

Doften är obeskrivlig...

Heej!!
Imorse var det regn och rusk.
Nu är det sol och blåst.
Hela våren har passerat och sommaren lyser med sin frånvaro.
Känns som höst och svårt att klä barnen i rätta kläder.
Ena stunden kallt och ena varmt.

Tänk att dessa syrenbuskar blommat ut...
Ja,inte riktigt hos mig  utan hos min svägerska.
OCH det doftar otroligt gott!!

Tog en snabbfika hos svägerskan och ungarna fick leka lite..


Var en sväng nere på stan.
För att storgrabben har dåligt med kallingar och den lilla har dåligt med strumpor.
Så perfekt att hitta en massor.
Storgrabben har dåligt med jeans men funderar på köpa på mig en del på thuns när jag kommer dit.
Dom hade ju bra sist så snart är jag där igen och shoppar :)

Dessutom köpte jag en sportbh och linne också när jag var i Sala.
Har varit på jakt efter träningsskor hur länge som helst.
Men hittar inga bra skor med bra dämpning.
Så jag letar vidare.

4 kommentarer:

Mor sa...

Spar till riktiga på Gå o löpkliniken
Kram Mor

Cissi sa...

Så härligt med syren och så ljuvlig doft!

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å vilken fin bukett...syrener är ju sååå ljuvliga.
Ha en fin onsdag!
Kram katarina

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Syrener är ju bara så underbara och doftar sommar. Så tråkigt bara att vi gått miste om hela våren och att starten på sommaren känns som höst.

Hoppas dagen varit bra ändå :). Kram