torsdag 25 juni 2015

I regnväder blir det shopping...


Här om dagen så besökta vi köpcentrum och även kollade in Owe´s.
Barnen fick jeansbyxor,pyjamas och lite annat.
Dessutom köpte jag dessa två underbara fat och servettringar samt "såskoppar" till tallrikar.
Endast 348 KR för allt... Vilket fynd!
Fanns mycket roligt i dessa affärer och ångrar ganska snabbt att jag inte köpte blomhållare till huset.
Det var en jättefin design och inte alls dyrt...
Men kan ju inte flaxa dit igen då det var en bit bort...


Ursäkta för dålig uppdatering på senaste tiden.
Jag står i en vägkorsning och velar på vilket håll jag ska till.
Ibland känns det bara som "go for it" och ibland känns det"stå still,gör inget"...
Jag anser,man lever bara en gång och då ska man göra allt man vill göra.
Livet är till för att leva men även lära sig saker.
Man har ett liv och då ska man passa på att förverkliga sina drömmar!
Jag är en drömmare och köper oftast inte mina drömmar till min verklighet.
Men ska nog fasen göra nu någon gång!

Nej,nog om detta... Kram

Inga kommentarer: