söndag 21 juni 2015

Söndag..

Idag blev det lite ridning på käraste Tiki.
Rida utan sadel,bara självaste barocken på plats.
Öva på svänga med höfterna och ut med armarna utan att hålla sig i.
Kanonbra gick det även om jag inte var hundra pigg.


Igår låg jag nog i feber.
Var alldeles matt.
Frös och vilade en massor samt tog ett varmt bad.
Slumrade till i sängen vid nio tiden och vaknade till en timme efter.
Imorse var jag inte pigg heller men de fick gå ändå.


Titta vad dom växer dessa små godingar.
Hoppas det blir många honor i år :-)
Känner mig helt slut och ska lägga mig i tid.

Hur mår ni? Hade en bra midsommarhelg? Kram 

5 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Oooh så söta kaniner!
Ni verkar också haft en mysig midsommar!
Hoppas du känner dig pigg igen snart!
Kram/Maria

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Hoppas du kryar på dig!!

Kram Hanna

Hanna sa...

Hoppas att du inte blir sjuk!

dianasdrömmar sa...

Mysigt :) kram Diana

Fröken M sa...

Men åh !! De där kaninungarna är ju bara helt ljuvliga !!