måndag 21 september 2015

BARNEN MINA!

Denna dag har varit väldigt lång.
Jag har haft spänningshuvudvärk i stort sett hela dagen kan man säga.
Lång dag i Uppsala för att göra lite sjukhusbesök med sonen.
Åt Felix hade vi fixat barnvakt så vi kunde koncentrera oss på bara William.
Ja,det har varit en lång dag med andra ord.

Men vi lunchade och var inne på XXL en snabbis med innan hemgång.


Det var skönt att komma hem efter allt. 
Jobbigt att vara i en annan anda så att säga.

William ville friidrotta så det fick han göra såklart.
Jag stack på min träning och körde ett pass.
Idag kände jag mig starkare och tog i så svetten bara rann.
Jag älskar att röra på mig.
Man somnar så gott som ett barn efter duschen vid sängläggningen sen.


Ja,och mysa med denna lillskrutt har vi då hunnit med också.
Vilken busig lillgrabb vi har...
Röjer,drar ned,springer hit och dit..
Vilken energi han har den där lilla busknutten.
Han är så söt för han säger "mamma" och vill upp i knät.
Igår sa han "titta mamma" bara sådär och då blev jag så glad så.
Det kommer sakta med säkert lite olika ord...
MYSTID!!!

Kram Jannice

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Ja vissa dagar prövas man mer än andra...
Kram Anna

Annika sa...

Barn gör en verkligen glad! Och njut av småbarnsåren, de går så himla snabbt. Ha en fin kväll. Kram Annika