tisdag 1 september 2015

Oftast vid tre-tiden..


.. så äter vi mellanmål i vårt hem.
Vardags som helg.
Den stunden är så mysigt.
Om W har varit i skolan får man reda på vad han gjort och ätit i skolan.
Men oftast så brukar vi prata om det direkt när han kommer från bussen.
Denna mellanmål tid är så mysigt så med grabbarna mina.
Felix är inte helt hundra men jag hoppas det vänder när svärföräldrarna ska vara barnvakt nu i veckan.

❤️

Och hortensian är lika fin i dessa olika nyanserna.. I love!
Åååå,har spanat in gardiner här om dagen i höstiga färger och snyggt mönster.
Vill ha dom! Vi får se...





Och det här omtalade mack-monstret som ÄLSKAR mackor! ❤️




Och ja,oavsett det bara är jag och barnen så gillar jag att ta fram finkorgarna att ha brödet i.
Men det är inte ofta dom kommer fram. HAHA!
Men jag älskar när det händer.



Såklart lite ljus måste tändas..
Det är nästan så man vill sätta på värmepumpen nu.
Burrrrr!!



Min största kille ❤️


Mockasinerna är på mini´s fötter.
När han inte är pigg så är man mån att han inte ska frysa.
Lilla mini Felix aka Söte-Göte då ❤️


Ha en trevlig kväll.
Själv ska jag på föräldramöte ikväll.

KRAM

2 kommentarer:

Villa Ell sa...

Jag har onsdagarna då vi får äta mellanmål och frukost tillsammans
Helgerna är ofta bokade så då är
Det mellanmål på stående fot som gäller

Krya på
Lilleman

Kram Sandra

Isabell sa...

Den ligger i st:per gallerian. På nedervåningen brevid Clas Ohlsson. Gå dit och kika, tror verkligen du kommer gilla den butiken :) finns mycket fint!