tisdag 1 september 2015

Första september!

Välkommen september och höst.
Jag jag öppnar hösten med stora famnar även om sommaren är en favorit.
Men ju äldre jag blir ju mer gillar jag hösten.
Det är ju som jag alltid sagt.
Höstens färger på löven,andas in härlig luft,tända ljus och mysa under filten.
Även träning utomhus med raska promenader och dansfitness.

Införskaffade mig denna fina låda till mina oljor och vinäger här om dagen.
Då det alltid är snyggt,prydligt och praktiskt.
Eller på en vit marmor bricka som är riktigt fint det med.


Den är 10x10x30cm och jag älskar den otroligt mycket...
Den finns i vitt, mörk grå och turkost med.

Nej,snart slutar William skolan och ska möta honom vid bussen om en halvtimme.
Först hinna med lite annat medans mini sover.

KRAMAR

Inga kommentarer: