måndag 31 augusti 2015

Färg på håret igen.


Fy så skönt när man slänger i sig en toning hos frisören.
Man känner sig så "naken" när man går ofärgat sådär som jag kan göra ibland i perioder.
Jag försöker ju ta hand om mig själv och så, så gott det går.
Men ibland får man prioritera bort sig själv.


Har ikväll varit på dansfitness och core.
Känns ju alltid super trevligt när man varit där och gjort sitt.
Båda barnen nyser och snorar.
Hoppas det blir en mild förkylning denna gång.
Ha en trevlig kväll! Kram

2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Så söt! Färgen passar så bra till dina vackra ögon!
Jag är usel på att färga håret, men så har jag ju rätt mycket färg redan ;) :)
Ta hand om sig själv ja... igår körde jag lite hemmaspa med bodyscrub och fotfilande. Så skönt, och det skulle jag vilja ta mig tid till oftare ,)
Krya på till barnen och ha en fin tisdag!
Kram/Maria

dianasdrömmar sa...

Fin kram Diana