tisdag 10 november 2015

De där med en egentid!

Den här tiden när man hinner läsa,gå på toa, äta sin macka i fred, ligga en stund på soffan, träna på golvet själv utan att ens mini hoppar på en är skönt,men att dela vardagen med mina barn är UNDERBART!!!
Höra deras kärlek i skratt och grått. 
Vem som har rätt och fel.
Hur dom leker och har roligt ihop
Det är också så fint att se :)

Har ni bestämda egentid? Sovmorgon en viss dag? Åker iväg någon gång inverkan utan dom små trollen? :)

Bläddrar i min tidning.
En av avkopplingar som jag mår bra av.
Jag försöker göra så mycket som jag bara kan.
Imorse blev det en lätt städning.
Larm installatören var på besök och det tyckte mini var superkul att titta på.

Nu står långkok på plattan sen någon timme och det ska bli gott :)

Fortsätta med att bläddra lite...
Ja,de är den enda "lediga" tid man får just nu. Hihi
Vi är just nu inte så bra på ta egentid i vår familj!
Saker som blockar än.
Men sjävklart ska vi ändra på det :)


1 kommentar:

Cissi sa...

Vet inte om den tidigare kommentaren kom iväg, fick fel meddelande om att intenetkopplingen bröts.

Hur som, älskar egen tid. Så värdefullt. Vi har ingen bestämt, men upplever det ändå som ganska jämt fördelat ;)