söndag 8 november 2015

Ett rosa dop.

Oj,vad jag känner att jag verkligen har bloggtorka..
Behöver nog göra massor annat och "komma ut".
Har varit så många händelse så man blir sjukligt trött av det..

Dessutom håller på utreder sonens magproblem?!?
Om det är det... Men William säger att han tror han blir dålig i magen av mjölk.
Innan han opererade sig var han väldigt orolig över operationen så vi trodde det var därför.
Men det har fortsatt....hm..
Gått igenom allt om skolan,maten,trivsel och hur han mår... mm...
Vi testar nu laktosfri mat i två veckor så får vi se om det gör en förbättring.



I lördags var vi på barnens kusins dop Linnéa.
Mycket fint rosa dop med fina sånger framfördes av hennes föräldrar och syster.
William läste upp en bön för henne också och två gånger då micken inte var på.
Hehe,det var den bönen han skulle säga på Felix dop som han hade tränat in.
Men när han skulle läsa upp den så hade prästen tagit fram fel text och vågade inte ändra något,söto!



Här läser min äldsta son en bön för lilla Linnéa.


Rosa dopfika...





Mina snygga herrar i kostym.
Alltså sötnosar!
Det är ju så sött att sätta på kostymer på dom små :)

Ja,nu närmar vi oss vardag igen.
Lite trött var nog hela familjen och la oss sent igår kväll.

Ha en fin fortsatt söndag kväll.
Nu ska jag gå och bada om gubben tillåter det, haha :)

5 kommentarer:

Mor sa...

Så fina bilder och jag skulle inte ha något emot att sitta i din ficka under just denna härliga tillställning. 💖💝💘💋🎀puss mor

Fröken M sa...

Men vilka stiliga små herrar !!! :)

Cissi sa...

Men så fina dina killar är! ;) Så gulligt med kostym ;)

Malin sa...

Så gulliga bilder på dina barn!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Fina killar!

Hoppas han blir bättre i magen snart. Kram