lördag 21 november 2015

Kickar igång lördagen...

Godmorgon.

Ännu en dag på denna helg.
De är tyst i huset och jag sitter här med min kopp kaffe och njuter.
Inte varje dag man ens kan sitta så här stilla när man har smått omkring sig.
Haha,men vad gör det när man har underbara barn?

Har en lång lista att göra och bör bearbeta denna nu idag.
För vi är uppbokade helger nu fram över med vänner och jobbfest.

Alltså det är knappt jag inte vågar sig ut nu,inte ens på svenska gator.
Eller hur känner ni?
Skrämmande med all denna terrorist som finns.
En svart,grym och mörk värld men ändå så mycket kärlek som sprid över alla länder.


Har ni sett min amaryllis?
Jag har planterat den i mitt "lilla" konjaksglas slashs vas.
Tycker det är ganska så snyggt.
Dock saknar jag något vitt eller silvrigt blingbling omkring mossan tror jag...?
Så ännu är det inte klart.
Och svarta ljus... Black is the new white!

Nej,men då är det bara tavlorna som ska upp och annat piff...
Och en massor av rensning som står på schemat.

Ha en fin lördag! Kram

3 kommentarer:

Mor sa...

Jättefint med amaryllisen i glaset - men tänk på att inte vattna så mycket och se till att den får stöd pinnar, annars åker kanske glaset i golvet!
Härliga saker hemma hos er. Lycka till med alla måsten.
Kram Mor

Cissi sa...

Men vilken finvas/konjaksglas! Vart har du hittat den? Jättesnygg!

Hoppas du haft en bra helg

Malin sa...

Fin bild!
Ha en trevlig söndag!