söndag 22 november 2015

En sådan jobba-helg

Kall morgon men mycket fint när frost täcket ligger på marken och solen skiner på.
Idag var stora sonen på kalas.
William var super lycklig över kalaset :)
Dom var på Leos lekland och lekte och fick käka burgare sen också :)

Medans William var på kalas så gick vi en promenad,fixa lite efter kattvinden,rensa och städade i köket.
Felix sov nog i tre timmar något sånt.
Tvättstugan håller vi också på att fixar i.

Hela helgen har vi gjort nytta.
Nu är man helt slut :)

3 kommentarer:

Susanna sa...

Hej här är det kalas på varandra varje helg till jul, för ungarna..Men barnen tycker det är så kul att få vara iväg på kalas. Vilken sötnos som ligger i vagnen =)

Jag har köpt julpappret på Clas Ohlson =)

Önskar dig en fin dag

Lina sa...

Vad roligt med kalas!

Sv; tack ska du ha för hjälpen! :)

Susanna sa...

Hej jag skrev fel innan det var ju Ikea jag köpte dom, då jag var där idag och skulle köpa mer julpapper så såg jag ju att det var på Ikea.