tisdag 24 november 2015

Pynta fram julen.


Hej alla glada!

Ja,under några dagar har jag börjat med pynta fram julen.
Eftersom vi har fullt denna vecka så tjuvstartade vi..

Våra grannar måste ha tyckt vi är knasiga som alltid börjar en vecka innan.
Men ja,denna helg blir som sagt fullt upp.
Kommer nog bli en rolig kväll.
Sen ska vi nog börja juta betongen i våran tvättstuga.
På torsdag ska vi kolla fönster och dubbeldörr och se om dom kan göra en bra offert.

(i min äldsta sons rum).

Han är bra söt.
Han önskar sig tapeter i julklapp...
Och andra praktiska saker! Sååå sött!
Mja,bilden gör sig inte rättvis här.
Guld och petrol är bra snyggt ihop men i verkligheten så är det snyggare.
Jag stannar ibland upp när jag går förbi och kollar in en extra gång.
William var verkligen nöjd över att han fick ha min stjärna som jag fick en gång av mina föräldrar.
Sådär gudligt och fint!


Ursäkta för en halv och en kass bild.
Mitt i tvätthögen tar jag detta foto och vill försöka dölja den sådär.
(det ska bli skönt när man får en RIKTIGT tvättstuga, bättre present kan man nog inte få just nu).
Är också super nöjd över mina julstakar jag köpte i början av november.
Från Star trading, Elias heter den.
Jag köpte den på kampanj men i närheten av mig finns den för hundra kronor billigare.
Nästan så man tror dom har satt priset fel för egentligen kostar dom 699 kronor :O :)




Och ja, vi har plockat fram lite jul...
Amaryllisen satt jag i konjaksglas ifrån Pickaboo.
Jag tycker det blev ursnyggt faktiskt.


Nej,nu ska jag pyssla vidare här bland julpynt och tvätthögar.
Alltid fullt upp för en mamma ;)

3 kommentarer:

Fröken M sa...

Jag har lovat mig själv att vänta till på lördag kväll,
men då ska mina nya fina adventsstjärnor upp :)

Villa Ell sa...

KLart att manskall tjuvstarta lite ;-) jag tror att jag börjar på fredag...
Det lyser så mysigt (även om bilderna nu på halvåret blir lite halvdassiga, ja mina iaf)

Ha en fin kväll
Kram Sandra

Cissi sa...

Satte också upp pyntet i helgen. Så mysigt när det är uppe ;)