söndag 6 december 2015

Firmafesten.

I fredags åkte jag på firmafest och temat var rock.
Jag hade ju velat till och från att gå men rock är en av det bästa genre som jag älskar.
Men ångrar lite också att jag inte drog på rockfrisyren och kläderna samt sminket.
Men det gjorde inget, vi hade lika kul ändå.
OCH SÅÅÅ KUL att träffa alla kollegor nya som gamla.


Haha,ja eftersom vi tillverkar medicin så klart flarrorna skulle vara med på bordet ;)
Dock i vattenblask hihi.

Förätten var en liten tacos med köttfärs och lax..
Och Frankrike´s färger på bordet....


Ja,de var en härlig kväll!
Igår vart en lugn dag och kväll.
Vi spenderade kvällen framför TV och käkade tacos.
Hoppas ni får en toppen fin söndag.

Nu ska jag ta hand om diskberget här.
Konstigt att det alltid blir ett sånt berg när man har diskmaskin?! ;)

Ha en toppen kväll! KRAM

4 kommentarer:

Emely sa...

Ser ut som ni hade en trevlig fest ;)

Fröken M sa...

Gud va kul med temafest !!
Jag önskar faktiskt att man fick tillfälle att gå på sånna oftare.
Jag älskar att klä ut mig :)

Maria - Wikers Liv sa...

Kul med fest!
Ljusstaken du undrade över är en julklapp, men jag har hittat en här:
https://www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/Design+House+Stockholm/13521/Nordic+light+ljusstake+4+armar&variantId=02

Vet inte om det funkar att lägga in en blänk, men annars kan du ju säkert kopiera den och använda ;)
Den är "tyvärr" inte helsvart. Jag är inte så förtjust i ljust trä... Men nu finns den både i helvitt och helsvart och det är snyggare, tycker jag. Men jag tror inte det ens fanns när vi fick den här för en massa år sedan.
Kram/Maria

Mor sa...

Det var super roligt. Skickade en bild till Aram o en till Klabbe. De blev glada! Kram mor