onsdag 9 december 2015

I lugnet..

Igår som sagt satt vi upp granen idag sätter jag hyacinter i glas.
Dom är bara fina som dom är när man ser rötterna tycker jag.

Idag vaknade vi sent så hela dagen har blivit seg.
Men vi har hunnit med massor ändå.

Nu sitter jag här med min äldsta son.
Dricker en kopp och har tänt alla ljusen.



Min äldsta son han gillar att ta fram tomtar.
Dessa små tomtar fick jag ett år av min mormor och morfar.
Dom är ju ganska så söta så.

Jag älskar julen massor.
Alla glada barn,lukterna ifrån ett bak,ljusen och den mysiga tiden ihop :)
I år ska vi vara hemma på julafton.
Min sambos släkt kommer hit.
På juldagen ska vi träffa min släkt här hemma hos oss.


Nu har vi ett gäng granar i vårt hus.
Det är så fint att bara titta på.



Glömt att visa mina guldbestick jag ska ha på bjudningar som jag köpte sensommar i Västerås.
Ljuset gör inte rättvist.
Dom ser mer kopparaktiga än vad dom ska vara.
Men dom är guldiga kan jag tala om.

KRAM

Inga kommentarer: