måndag 21 december 2015

Jul ledighet..

GOD JUL!!!

Ojoj,jag och mini sov till tio... GAAH!
William satt vid TV'n när vi kom ned.
Han hade varit vaken en timme tidigare sa han.

Idag har vi rensat lite i äldsta sonens rum.
Vi ska göra en sak varje dag som är nyttigt har jag bestämt mig för.


Oj, här om dagen började jag och sambon kolla på Gåsmamman.
Och vi ville bara se mer och mer.
Första gången på länge jag ser en svensk serie som jag gillar näst efter Johan Falk serien.
Annars har jag inte stött på någon bra serie....
Men vi hade en Gåsmamman-maraton här hemma.


Ja,nu lackas det mot julafton.
Jag har inte ens köpt klart julklappar till min familj!
Och jag antar att jag inte hinner få någon barnvakt att ut och göra det sista "rycket" heller.
Bara en sån ångest....
Tur sambon köpt två dyra och toppen bra julklapp åt den äldsta.
Han är så försåtlig kille och i år önskar han sig bara grejer till rummet.
Några leksaker stod det knappt på önskelistan i år...
Så gulligt att han önskar sig tapeter,byrålådor mm...
Barn brukar ju önska sig bilar,actionfigurer eller vapen...
Men jag tror han kommer bli super nöjd över sina klappar!
Resten får dom på sina konton.
De behöver inte vara miljarder av paketet.
Mina barn uppskattar det dom får ändå även om det är mjuka paket! :)

KRAM

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Sååå härligt med sovmorgon!!
Önskar dig med en riktigt riktigt fin Jul & gott Nytt År!
Kraaam Anna

Kristin/onlyfemale sa...

Precis samma här! vi började titta på gratis avsnittet igår och fastnade direkt så köpte ett abonnemang för att kunna se mer så ligger på avsnitt fem nu. Sååå bra.

God jul!