onsdag 24 februari 2016

Ansiktsmask denna lill lördag :)

Det är så viktigt för mig att pyssla om mig även om jag är dålig på komma ihåg mig.
Men ALLTID att göra en ansiktsmask är uppskattad hemma som på behandling på någon klinik.
Man känner sig alltid snygg,fräsch och glad efter sånt.

Ikväll var det dags igen.
Gjorde en face mask gel.... Sååå skönt efteråt!!!
Egentligen har jag en bestämd dag, måndagar...
Men ibland blir inte måndagar sig lika som när barnen har lov...
Rutinerna bryts ganska så snabbt då...


Kör ni ansiktsmasker?
Jag kan nämligen inte leva utan det... 
Pormaskar och död hud som jag vill ha väck.
Jag är ganska duktig på göra fotmask då och då också.
För hatar verkligen när döda huden stramar i strumpan....

Hatar fet hud... Jag har en blandhy av fet och torr hud...
Det värsta jag vet är när den blir fettig och oljig då är det alltid skönt att få göra en mask.
Men jag tycker det är skönt att få behandlingar över huvud taget.
Ligga där avslappnat och skönt och bara bli ompysslad :)

1 kommentar:

kaisa sa...

Alltid viktigt med lite vardagslyx :)