onsdag 24 februari 2016

Solsken = Våren är på väg.

Ett underbart väder vi hade idag.
Och vi fortsätter med en härlig och ett underbart sportlovs mys.
Men snart är den slut...

❤️

Dagen bestod av glädje,glada barn, trött mini, utomhuslek, bobåkning, fika, mys med mera.


Imorgon blir dagen i full rulle.
Tidig uppgång vankas...

❤️

Jag måste baka imorgon och handla för på fredag ska William ha sitt barnkalas.
Han fyllde ju i januari.
Men dagar och helger sa svisch och sjukstuga för oss och många som skulle hit blev av.
Så det blir barnkalas nu på fredag.

Sen besiktiga bilen.... och date på kvällen!! :)


Tänk att mina barn gör mig så himla glad även om dom också kan gå mig på nerverna ibland ;)
Finare och snällare ungar får man leta efter.
Det är värt att gå och vänta på dom i nio månader, gå med förstoppning,hemoröjder,svullna fötter och sova dåligt i resten av sitt liv bara att få vara med dom!
Jag älskar dom så mycket så!!!! Jag kan inte leva utan dom.
Om dom inte fanns så hade mitt liv aldrig börjat....
UNDERBARA BARN!!!! 

❤️

Inga kommentarer: