torsdag 4 februari 2016

Mini´s tur...

Sjukstuga igen.... Mini´s tur❤️


Mini´s tur...
Eller ja,än så länge har bara lite feber varit på besök.
Lite gnälligt igår och mycket törstig kille.
Idag är han piggare.
Vi får se mot eftermiddag vad som visar sig.

❤️

Lyxfrulle imorse. Det behövdes verkligen.
Mini sovit lite oroligt inatt.
Vaknade två gånger, han som man aldrig hör något ljud av annars på natten.
(Mellan 20-09 sover han konstant om han inte råkar bli väckt på morgonen av något.)
Så bara upp och trösta lite och ge vatten.
Sen somnade han om.
Han tycker inte om att gosa och sånt när han är trött o inte i form.
Han är som mig - bara vill somna om.
Detta tar max 1 min..Chockad varje gång :)
William ville alltid sitta i knä om han var dålig på natten och inte alls sova.
Ja,det händer väl att Felix vill sitta i knä men då ska han ha riktigt ont.
Annars är han för trött för att vilja gosa.
Så olika våra barn är.
William vill kramas massor och Felix när det passar honom ;)

Minns en gång när Felix var dålig och han vart så arg  på mig.
Jag gosade och försökte guppa och lugna honom.
Men han var SÅÅÅ arg.
Sen la jag honom i sängen och han ville bara sova... Haha :)
Så nej,Felix vill typ aldrig gosa.
Men kramas tycker han om att göra... när han känner fört.

❤️


Idag tar vi det lugnt.. 
Vi har lekt,kollat på Nicke nyfiken, dammsugit golv, ätit lunch.
Borde ta hand om tvätthögarna..
Borde vika tvätt men det är såååå tråkigt men måste :)
Ikväll ska jag på träningen igen.

Herregud vad månaderna går i raketfart.
Bara för att jag älskar att vara hemma med dom små ❤️

Inga kommentarer: