onsdag 3 februari 2016

Sjukstuga igen....?

Usch,idag känner jag att jag håller på bli sjuk...?
Känns inte riktigt bra i kroppen..
Tungt i huvudet,fryser om näsan sådär man brukar göra ibland.. hihi
Hoppas jag är piggare imorgon.. Får inte missa DF och tabata! :)
Lilla Felix börjar nog också bli sjuk?
Han hade feber nu mot eftermiddag och kvällen.
Så han fick en supp och fick lägga sig tidigt.
Nu förstår jag varför han har käkat krassligt och för att han inte ville sova middag.
Plus att han var lite gnällig nere på innebandyn.
Men bra att han käkade en varmkorv där och drack massor av vatten i alla fall :)



Mot helgen blir det en del sysslor att göras..
Hela februari är uppbokat med något varje helg..
Middagar,kalas,kryssning,träningar mm.

Oj,ibland längtar jag lite till mars månad för tycker inte alls om vara fullbokad så mycket.
Fast och andra sidan så gör det inget i februari månad.
Då tycker man alltid det är lite grått och trist och då behövs lite uppmuntran med :)

Nu tänker jag lägga mig.. Kramar

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Hej!!
Hoppas ni känner er pigga idag!
Ja, februari behöver piggas upp... Men just idag skiner solen från klarblå himmel, underbart!
Ha de fint!
Kram Anna