tisdag 2 februari 2016

Väggboxarna.

Hej!! Allt fint med er?
Här är det bra.. Men sovit dåligt.
Vaknade av att två katter utanför oss bråkade.
Sen hade jag huvudvärk så jag fick gå och ta en tablett.

Igår var jag och tränade dansfitnes.
Hoppade styrkan för sonen skulle hämtas på träningen med.
Men man blir så pigg så efter ett sådant pass.
Ju mer man lär sig låtarna ju roligare blir det som alltid.
Dom har ju nya låtar som dom byter typ varje termin men det är kul med något nytt.


Många har frågat var jag har köpt dessa väggboxar som hänger på min vägg i v-rummet.
Har ju fått en del för förfrågningar.
Dom kommer ifrån Louise Interiör och köpte dom i höstas.
Vet att dom håller på få in dom igen.
Jag har dom med guldbotten och har storlek S, M, L om jag minns rätt :)
( Small: 20x30 cm. Djup 12 cm, Medium: 26x35 cm Djup 12 cm, Large: 30x39 cm. Djup 12 cm.)
Dom passar så bra där på vår vägg.
Inredning är en av roliga intressen och försöka få sin egna stil på sitt hem är bra kul att pyssla med.

Ska snart ut och möta min stora kille vid bussen! :)
Ha en bra dag! Kramar

4 kommentarer:

Susanna - livet i norska skärgården. tvåbarnsmor. husbygge. sa...

Hej!

Tack för din kommentar på bloggen! Jag tog en lång paus igen från sociala medier, kände att jag behövde det och istället fokusera på livet i sig med familjen :)

Men nu är jag sakta men säkert tillbaka, mer aktiv på Instagram men ska bli bättre med bloggen också ;)

Hoppas allt är bra med dig? Jättefina hyllor!

Kram!

pillan sa...

Jättefina ! Snyggt och fiffigt att kunna byta innehåll eftersom man tröttnar ;)

Kram P

Unknown sa...

Ja de är fina de boxarna! Inredning är verkligen kul, man boar in sig liksom:) Kram Pernilla

Maria - Wikers Liv sa...

Vilka fina boxar, en annorlunda och rolig variant på hylla.
Krya på huvudvärken.
Kram/ Maria