torsdag 3 mars 2016

En lycklig dag....

Benen darrar..
Jäklar vilket pass ikväll på DF med höfter och rumpa.
Jag är helt slut..
Svetten rann på hela kroppen idag.
Men det är kul när man känner man jobbar hårt :)
Idag har jag besiktiga bilen och den gick igenom utan anmärkningar :)


Frida, min kollega och vän kom på besök och med sig hade hon sin söta dotter Linneá.
Så gulliga Felix och hon var.
Haha, alltså Felix ville smaka av Linneás tallrik men det ville inte Linnéa så hon satt upp handen och visade att det var stopp där :) Haha.
Dom är ju verkligen lika... Full rulle på dom båda så de passade utmärkt att dom lekte ihop.
Hade gjort en LCHF paj med ost och skinka i och massor annat gott..
Ungarna smaskade i sig två-tre portioner och vi vuxna nöjde oss med en bit.
Så kul när maten är uppskattad hos barnen med :)
Felix äter ju i princip allt... Sällan han ratar saker.
För två veckor sen prövade han sill utan att göra en min ens... Chock där.


Till fika blev det barnens favorit... Fruktsallad med grädde...
Och kaffe med vispad grädde :)

Oj,vad dom har lekt och det var skojigt för Felix att få leka med en i sin egen ålder med.
De får ju inte dröja länge nu innan vi ses igen.


Tar en paus efter duschen..
Alltid såååååå skönt när man står i duschen och duschar av sig svetten.
Endorfinerna bara svävar i kroppen.
Alltså det där passen kommer jag nog leva på länge :)
Super kul!
Man blir underbart peppad!!! :)
Svettigt ska de va´...

Nej, nu ska jag ta och varva ned framför tevén.... Go natt!!!!!!

1 kommentar:

Cissi sa...

Låter som en riktigt mysig dag ;) och vad gott med fruktsallad