lördag 19 mars 2016

Korvgrillning...

Felix är piggare idag och det är ju skönt.
Vi skulle egentligen få gäster till kvällen men vi fick ställa in..

Idag har vi varit utomhus i hela fyra timmar...
Felix gick i alla fall och la sig sin middagslur och sover ännu.
Det blev korvgrillning på lunchmenyn idag.


En mysig familjedag...
Vi älskar att vara tillsammans..
Sambon har bärt bort sin kajak så nu hänger den tjusigt på en plats.
Äntligen ;))
Ja,nu vill jag komma i ordning och få snyggt på altan.
Jag bara ser mig omkring att en del att göra finns det.
Kratta löv,plocka,slänga,fixa.....
Vi har för mycket saker på vår tomt....
Måste kratta bort löv i denna rabattbacke så skillan,krokus mm kan blomma fint upp..
Det brukar vara alldeles med massor här..


Fick lite bilder på övriga familjen...
Vi har gjort nytta utomhus lite granna.


Kaffe fick det allt bli med....
Höra det där smattrande,knäppande ifrån elden är underbart.
Jag önskar jag hade vedspis inomhus som Malin och Johan har...
Alltsååå,måste nästan kolla om man kan ha en sådan med sambon?
Perfekt när det är strömavbrott... 
Man kan laga mat ändå :)


Killarna orkade inte vänta tills glöden....
Hungriga var dom allt ;)


Lite spontant...
Men vi fick hitta på en plan B då Williams bästis skulle ju komma hit...
Men lille Felix blev dålig så det inte blev av..


Vi har konstiga fåglar här i Vansjö ;))))


Glömde visa Felix nya och snygga mössa ifrån intersport....
Hans färger...

Kram

Inga kommentarer: