lördag 19 mars 2016

Lill skrutten

Igår hade Felix otur...
Vi var in och handlade skor och nya kepsar,mössor osv...
Inne i sista butiken så spydde stackars Felix ned sig i vagnen.
Fick gå in på toaletten i centrumet och var där inne och bytta kläder och blöja,gjorde rent vagnen de värsta som kom...
Sura tanter det värsta jag vet.
Dom tyckte vi tog för lång tid på oss där inne och fräste åt mig när jag kom ut.
Jag förklarade som det var och hon fräste ännu mer åt mig.
Man kanske ska passa sin mun när jag har barn med som lyssnar tänkte jag.
Mycket otrevlig kvinna som inte hade någon alls förståelse för något..
Vi försökte fixa så bra skydd så bilen inte skulle bli ned spydd.
När jag kom till Heby så spydde han ännu mer och fick byta om hos tobbes mormor och morfar.
Han frös som man kan göra efter man har spytt.
Farmor hans kom och hjälpte till..
Väl hemma spydde han ett par gånger igen och varje gång han åt något så spydde han upp det inom fem minuter...


Vid nio tiden så somnade han i sin säng och vid tre tiden vaknade han och svepte två glas vatten.
Lilla skrutt unge.
Han somnade hos mig och sov till åtta tiden...
Mysigt så! :)
Idag är han allt piggare minsann och det är ju skönt.
Men någon matglad riktigt är han inte.
Mer för lätta saker och det är bara att ge honom det.
Huvudsaken han får i sig något.
Vi hann iaf göra det vi skulle göra igår..
Shoppa skor,mössa och keps....

William han valde dessa skor med gelésula inuti.
Dom formar efter fötterna.
Dom var snygga också...

Nej,fortsaätta här....

Inga kommentarer: