måndag 14 mars 2016

Påsken närmare sig..

Påskpyntet börjar närmar sig.
Dock har jag inte varit så duktig på ta fram påsken kan jag erkänna varenda år.
Men den glöms lite bort även av andra ser jag.

I år kommer den vara lite annorlunda.
I guld och svart, precis två av mina favorit färger till inredningen.
Dessa påskpynt är ifrån Bloomingville :)


Tar ni fram påskpynt?
I vilka färger kommer ni använda det i?

Vi kommer att göra egna ägg också såklart och hänga upp i påskpyntet.
Men det kommer jag fota en annan dag kanske.

Ha en fin vecka. Stor kram

2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Vilket fint pynt!
Jag pyntar lite grann, fast bara kök och uterum. De två senaste åren har det varit rosa/koppar och naturfärger som brunt/vitt. Har dock inte hunnit tänka så mycket på det i år... än... ;)
Kram/maria

Julia sa...

Que bonito y estético en tonalidades blancas y negras. Te espero en mi post .Como dice el poema de esta semana este post va de ..."rosa que l'amor si posa" espero que os guste elracodeldetall.blogspot.com