onsdag 16 mars 2016

Gör gott i själen.

....Med en bra start på dagen som kaffe och promenad...
De gör gott i mig.

Dagen började med en sovmorgon.
Vakna upp till solsken är ju underbart.
Undrar hur länge det varar?
Lät som det skulle bli sämre väder till helgen.

Tog en brunch med fettkaffe, bacon och äggröra.


Mini är pigg igen.
Tänderna och förkylning som har spökat för honom och resultera  dålig i magen.
Men han är på banan igen.
Dock vart det ingen middagslur så han somnade tidigt ikväll efter badet.

Men där emot har William blivit lite dålig igen? Eller?
Han känner sig trött och har lite halsont.
Och innan vi skulle på innebandy så sa han det och vad jag sa åt honom att inte träna...
Ska han bli dålig igen eller bara tillfälligt?
Vi ska snart kolla in mästerkockarna, favorit för William.


Idag tog jag en lång promenad med Felix.
Hela en timmas promenad inne i Heby.
Annars går jag här omkring där jag bor.
Men roligt att gå och titta på något annat än bara här hos mig.
Jag gillar att förväxla mina rundor.
Gick dessutom en fin väg som jag tycker om att gå på.
Där möter man sällan bilar i mina gå-tider :)
Bara kolla in naturen och njuta.


Mini var bra trött mot eftermiddagen och slog sig illa när han skulle ställa sig på sin stol.
Ja,så blir det när han inte sover någon middag...

Men att mysa framför teven en stund och sen ta ett bad var en höjdare :)
Nu sover han så sött så en timme tillbaka....


Hoppas ni har haft en solig dag som vi. Kram

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Härligt med långpromenader, vi gick i skogen vovvarna och jag. Hoppas ni håller er pigga. Kram