tisdag 12 april 2016

Sala tripp!

En sån söt vårbild jag fångade idag när Felix satte sig i vår rabatt här hemma...
Haha,gullegrisen :)
Felix vaknade strax efter åtta och vi åt frulle i lugn och ro.
Han leka lite ute innan vi skulle iväg mot Sala.

Tog en snabbfika hos svägerskan och sen vidare till Happy homes.


Vi är på jakt efter en bänk skiva till tvättstugan eftersom ingen på IKEA tilltalade mig riktigt.
Men på Happy Homes fanns ju massor av att välja på.
Jag ska nog ta med mig Tobbe så vi kan beställa en därifrån.
Tog med mig en katalog hem så vi kan bläddra i lugn och ro hemma också :)
Den där tvättstuge-projektet gör mig galen...
Men skönt att samla på sig erfarenheter när vi i framtiden ska göra köket i vårat vardagsrum.


På vägen hem möttes vi an änder...
Hihi,dom kom så nära så.
Felix tyckte det var spännande.
Synd vi inte hade med oss bröd ;)


Snart kommer äldsta sonen hemifrån skolan med skolbussen.
Jag ska stoppa i mig lite mat i magen.
Och den där busiga mini ligger i sin säng och knoppar ett tag tillbaka :)
Ursäkta mig för mobilbilder.....
Jag vet, det är SÅÅÅ tråkigt att jag inte tar med mig kameran så mycket längre...
Ska bli bättre ;) Kram

Inga kommentarer: