måndag 11 april 2016

Vår hos oss

Äntligen lite vårsol i luften.
Förra veckan var så kall och grå.
Men nu är det vår,underbart!!
Igår skickade jag in William på Ica för andra gången för att handla små saker.
Han kom ut med allt jag bad honom gå in och handla.
4 liter mjölk och mjöl...
Duktig kille! :)
Han blir ju duktigare att handskas med pengar också..
Han är 8 år och dukrig på räkna så varför inte liksom?
Sen lär han ju sig att vara social ;)




Igår var vi på IKEA och ritade upp hur vi ville ha de i tvättstugan.
Vi ska göra några ändringar såhär i efterhand.
Jag känner att jag blir alldeles matt på denna renovering.
Den har tagit en massor energi ifrån mig.
Så snart brister det nog för mig.
Så myxket att planera,välja osv.
Jag har slutat lyssna på vad alla matar in i min skalle nu om tvättstugan..
Alltså detaljer kan man ta sen egentligen.
Bara så trött på att renovera...

2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Ja men visst är det ljuvligt nu!!!! Fina vårbilder!
Bra träning att gå och handla, tycker jag också!
Kram/maria

Mor sa...

Känns bra att träna på att vara social och fixa med pengar. Duktig kille denna William.
Hur ska det gå när den stora renoveringen? Ta det lugnt och njut av livet. Allt blir klart när det blir klart.
Härliga vår bilder.
Kram Mor