tisdag 20 december 2016

Julstress?

Julveckan är kommen.
Haha,samma visa varje gång😂
Fast bättre i år än förra året.
Sista minuten med julklapparna 🎁
Har några klappar kvar...
Vi har i alla fall köpt klart till äldsta sonen.
Den minsta vet vi inte riktigt vad vi ska köpa för något till... 😳😓
Vill inte köpa något bara för köpandets skull...
Någon klapp måste jag fixa för han ska ju också få öppna klapp på julafton 🎄🎅🏼 kanske resten av pengarna sätts in på konto nu när han är liten och inte förstår allt... han nöjer sig med en sak och han kommer ju få av övriga släkten.
Vi kommer bara ge en dyr present åt dom i år🙃🙃🙃
Dels för att den äldsta önskar sig en dyr (fast han vet att den inte va något att önska sig för vi har predikat för honom att den är dyr och att vi inte kunde köpa den.... hihi,trodde han ja... vi har faktiskt köpt den julklapp han mest önskar sig till honom)... dels för att han är mogen, har varit super duktig dom senaste åren och förtjänar att få något roligt i julklapp ochför att han önskar sig för en gång skull... klart han fått något han önskar sig men vi har aldrig köpt de dyraste på listan då ☺️
De är nog första gången vi ska skmmma bort honom med en dyr present☺️😉
Han önskar sig en dator och de ska han få faktiskt... (ja,han kanske är ung men utvecklingen och tekniken for snabbare än vi tror) de är jag som vill blunda för sånt 🙈 givetvis ska han inte få gå bananas och hålla på hela tiden med sin nya julklapp🤗


Själv ska jag köpa mig ett gym kort i julklapp.. förbättra mitt liv💪🏼
Mitt nya liv ska vara hälsosammare och även lchf inblandat med träning 😙
Tror jag behöver en knuff i ryggen om något ska hända 😜
De ska bli ett nöje att utmana sig själv..
Jag hoppas jag kan få hjälp av min vän E 🤗💪🏼🏋🏽♀️


Ikväll blev de några program av en serie, havtorn och mango te med kokosolja och tända ljus och under en mysig filt 💖
Småpratat med sambon, myst med barnen och bara va' 😍

Någon ville se en helhets bild på kjolen.
Har även överdel till denna 👗


Bomba ungarna med apelsiner....
Smakade också.. otroligt goda 🍊🍊🍊


Ibland blir det tyvärr snabba inlägg och mobil bilder 😔😔😔
Sånt som händer när man inte riktigt var tiden men vill ha tiden ☺️😉 kram

Inga kommentarer: