måndag 19 december 2016

Nyårskjol check!


För ett tag sen köpte jag mig en ny kjol i glitter som jag tänkte ha på nyår framför allt.
Vi får se om de blir tidigare med...
Kände att det var på tiden att köpa något nytt till mig själv...
Haha, när jag kollar mina underklädes lådor så måste jag införskaffa mig nya BH:ar...
Jag måste gå på BH-jakt....

Och har ni något nyårslöfte inför 2017??
Jag ska ta hand om mig detta år.
Tänka på vad jag stoppar i mig, äta sundare, träna och försöka må bra.
Hittills har jag liksom försökt men lurar mig själv...
Ja, jag vill äta LCHF igen.. (äter nu men föll tillbaka lite på matsockret/snask)
Hårda tag nu som gäller.
Skriva matdagbok igen, köpa träningskort och bara peppa mig själv.

1 kommentar:

Mor sa...

Köp BH på Vivi o Victoria i Uppsala där får du proffs hjälp. Ligger i stationsgallerian.
Snygg kjol.
Jag måste också börja ned LCHF.
Men köp inga dyra träningskort - utan träna hemma och gå promenader, billigast och du gör när du har tid.
Har letat fram alla mina 56kilos böcker för att få inspiration.
Lyckost dig som är ledig.
Kram Mor