måndag 30 januari 2017

Varje dag är en kamp.

Hej!!! Jag har sen en tid kommit igång med både lchf och träningen👍🏼😄
De känns bra.. Sen ett tag sen har jag inte ätit något man inte ska äta utan bara naturligt 😄 har redan gått ned 2kg.
Haha, de kanske inte syns men de känns bra ändå. Har en bit kvar för att nå mitt mål.
Jag väger liksom mer nu innan jag fick min minsta pojke 💙
Inte lätt när både matsockret och snacks smyger sig på och lockar.
En så länge har de gått bra men ska inte ropa hej ännu.
Det är sjukt svårt att hålla sig ibland man man inte riktigt ätit med bra fetter 👍🏼 finns de någon där ute som också kör lchf? 😄

Något jag också stör mig på är att min hy blev mycket , mycket sämre när jag proppade i mig precis vad jag ville 🙄 jag förstörde den totalt... så jag hoppas att jag får en bättre hy med igenom lchf 👍🏼 men ännu ska vi inte ropa hej! 
Jag håller bara alla tummarna på att jag kommer klara mig ✊🏼
De gäller ju bara att jag inte slarvar med något nu...


Inga kommentarer: