onsdag 15 mars 2017

Ååååå!!


Sååå missnöjd nu :(

Jag som kämpade där ett tag och nu fick jag återfall.
Jag vill köra LCHF fullt ut men det är svårare ibland än man tror.
Mår ju SÅ mycket bättre när jag äter mer BRA fett och mindre kolhydrater.
Slarvar och frestas.
Festas på alla möjliga saker.
Det är som alkoholism helt enkelt...Socker är en drog...

Jag märker när man faller tillbaka till det dåliga igen att jag får så ont i leder och ben.
Blir trött,grinig och har humörsvängningar som heter katastrof!
Jag sover kasst..... Eller inget alls...
Ja, jag tror det är mycket med maten som gör detta.
De är det jag tror i alla fall.
Jag vet att vissa saker är bevisat också.
Sen får alla andra tro vad dom vill om detta.

Jag äter det för att jag mår bättre och nu måste jag på´t igen.
Inge roligt med återfall men jag måste bli bättre att "ta hand" om det problemet...
Jag vet inte hur många gånger jag kommer säga eller skriva det i min blogg.
Men när jag hittar ett bra mönster så ska jag dela med mig av detta.
Men är så himla svårt när någon i familjen blir sjuk som resulterar dålig sömn som resulterar att ta något snabbt i kylen..... Jag MÅSTE sluta köpa hem sånt skräp...
Sen har jag ju en sambo som inte vill äta LCHF...
Så de blir ju svårare då i kylen med en del saker.
MEN jag måste för min skull....

Inga kommentarer: