onsdag 15 mars 2017

Dagens to do

Vår= inköp av obligatoriska skorna 😉👏🏼
Så skönt att köpa ett par låga skor.
Jag som bara har halv höga nu.
Till Felix hittade jag inga speciella...
Sen drog biltvätten ut på tiden så de hanns inte med så mycket mer än när man skulle hemåt till skolbussen ☺️
Visserligen är han duktig på gå in själv men man vill ju ändå vara hemma när han kommer👍🏼


Besikta bilen imorse.
William fick sovmorgon så han åkte med mig imorse😙


Spanat in snödropparna ett tag.
De är så fint när det kommer vår blommor i rabatten🌸
Dock måste jag kratta löv.... de var en annan femma 😩

Känner ingen motivation i något längre.
Bara trött och sliten.
Men måste ta tag i mig själv.
Det påverkar övriga familjen med😐
Så jobbigt så....
Men är förbannat trött och gör så konstiga saker.
Jag måste som sagt ta tag i det👍🏼


Torsk i ugn med dill och grädde till kvällsmat😙😙😙 såååå himlans gott det blev 👌🏼 älskar ju fisk... speciellt vit fisk.


Ska sova snart😴
Vet inte när jag fick sova bra sist....
Eller jag kan typ aldrig somna nu.
För mycket i min skalle😖😨
Jag vill liksom krya ned under täcket och bara ligga där.. inte gå upp... gå upp till sommaren.
Låter så knäppt men ibland har man de tufft....

Inga kommentarer: