söndag 5 mars 2017

Besökt barnakuten... lååång helg!!!

Helgen har varit otroligt lååång.
Sovit dåligt,ätit skräp i En vecka.... bara socker får dessa återfall när något i livet svänger,jag har pysslat om den lilla och stora sjuklingarna 💙
Felix fick göra ett besök på barnakuten natten till idag!😷🤒😴
Så synd om honom när han blir så dålig och matt. Förskylningsastma 😪
Man vill gärna ta hans astm än att han ska kämpa med den😴
Men iaf så fick vi åka in och han fick andas ventelin fem gånger innan den gav sig. Sen fick han utskriven airomir och flurtie med kortisonspray (super bra) 👍🏼👍🏼👍🏼
Han var dåligt syesatt med så de var skönt att vi åkte in men vi skulle ha åkt med honom mycket tidigare känner jag i efterhand😔 svårt att veta ibland..
Hur det än är när människor erbjuder hjälp att passa honom så när man ska jobba så vill man ändå som mamma vara i närheten av honom hela tiden när han är dålig💖
Jag har svårt att lämna iväg honom sjuk till någon oavsett hur mycket den vistats där (och de har inget med att jag inte litar på människor kan pyssla om honom för de vet jag att de kan) men jag tycker det är min uppgift,mitt ansvar som förälder och samtidigt ger honom en extra trygghet när han är såhär dålig,och han är ju alltid van att det är jag som pysslar om honom 😍😘💖


En sån trött bild! 😴😴😴
Han har hittills inte vaknat många ggr av hostan👍🏼😷
Jag hoppas det är på bättringsvägen.
Igår vaknade han hela tiden...
Nu endast några gånger men somnar fort om för han är såååå himla trött!

Idag fick vi i ordning rummen ännu mer...
Trots denna trötthet inblandat fann jag även en energi att få tänka på lite annat och rensa och plocka🙃🙂
Men snurrig i skallen kan man bli av trötthet🙈🙈
Nu är i alla fall Felix rum i stort sett klart👍🏼


Hehe, de ekar i detta rum nu...
Jag tror jag måste möblera om lite smått en gång till🙈😍
Hehe, han skulle ju kunna ha en megs stor matta här inne.
Undrar om han tycker de är läskigt att sova där inne inatt?
De känns som jag måste intervjua honom på de imorgon hur det gått 😘👌🏼

Nu kastar jag in handduken med...
Klockan ringer tidigt imorgon 😴😴😴😴

Inga kommentarer: