tisdag 7 mars 2017

Nya volvo xc60

Jag trodde då aldrig att jag skulle bli så kär i en bils utseende...
När jag bodde hemma så under den tiden har alltid volvo funnits i vår familj.
Sen efter ett tag tyckte jag inte volvo gjorde något märkvärdiga bilar fram tills den nya kom...

Vad tycker ni om den nya volvo xc60?
 Jag spanade in live-sändringen ifrån bilmässan imorse och den var i blåfärg gömd under ett skal.
När dom öppnade den så tyckte jag bara den var snyggare.

En lillebror till xc90.. De enda jag kan se att bakfronten inte är lika..

Jag personligen tycker detta är en av dom finaste bilarna volvo har gjort.
Hehe, sååå kan de gå..

Volvo XC60

2 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Den är cool, jag älskar min mini cooper kram

Mamma C sa...

Jag tycker nästan alla märken snart liknar varandra på något sätt. Gubben är volvofrälst, men jag tycker det fungerar bra med vad som helst. Bara det tar en från A till B.
Kram Mamma C