torsdag 9 mars 2017

Därför....

Förut var jag värdinna på ett pomp-party och hade eget party med gäster och en Som visade alla kläderna och hon var super bra verkligen och de var just när hon höll i pomp-partyn som de var härliga färgklickar🙌🏼💖 men på senare år har jag inte gillat något alls därifrån.... jag är faktiskt chockad🙄
Har blivit riktigt besviken och går hellre till någon annat klädkedja som säljer färgglada barnkläder då jag tycker dagens pomp de lux kläder är bleka,trista och har tappat mitt intresse även barnens intresse 😕 William vill inte ha något alls därifrån.... han skrattar typ och säger "är du seriös" 😉😂😅
Och Felix vill jag bara proppa på med färger nu när han kan bära färger så fint 😀 man måste ju passa på💙💙💙
Jag kan inte hjälpa de men de senaste två eller det kanske blir tre kollektionerna??? 🤔
Har varit väldigt tråkiga 🙄🙄🙄
Sist jag var värdinna köpte jag inte alls mycket...
Om man är värdinna får man rabatt för varje kund som köper....!
Haha,gjorde inte alls vinst på rabatten den kvällen då de bara blev två plagg 😅🙈
Jag HOPPAS givetvis att dom kommer att ta igen det med allt fint som var förut!
Annars som sagt går jag hellre till en vanlig butik 😋
..... därför stänger jag dörren till pomp kläderna🙈🙈🙈🙈

Inga kommentarer: